sleepless


Ett handfång bilder från min super hightec-phone (bilderna som ser ut att vara tagna i en bastu är från gårdagen).Har aldrig varit så här sliten och stressad i hela mitt liv. Ändå hinner jag med otroligt mycket saker.
HEJDÅ NU SKA JAG TVÄTTA BORT MITT SMINK SOM SUTTIT PÅ SIN PLATS I TVÅ DAGAR NU.

Torsötisdag


Tänkte sitta hemma och klaga på all världens jobbiga saker igårkväll och ha ångest för att jag ska jobba idag. Men jag ångrade mig. For till en liten sommarstuga vid vattnet med ett gäng kompisar istället. Tydligen var det en fest fick jag höra då vilket resulterade i omogna kortspel och nattdopp. Nu ska jag till jobbet, men först ska jag springa ner till Erica och snylta kakor på hennes jobb.

När man har tråkigt



När man har tråkigt kan man ju alltid ta en löprunda i ösregn och sedan bygga pyraminder av kort med en kanadensisk kortlek man fått av sin plastkusin.

Tjocka barn inte va med på kort


Vi åkte tåg samt buss och spenderade tiden med närbilder och musiklyssnande. Käkade och spanade pojkar däremellan.

Smygfotade många söta människor.

Erica var glad som vanligt.

Vi stannade någonstans innan Kungshamn och slängde mina fiskpinnar.


Havet var iskallt, jag var en badkruka och dessutom är jag lite smått rädd för krabbor.


Nån grin olle som inte heller var så sugen på havet.

Tackar snubben på Smögenbryggan för hatten!

Sista dagen köpte vi alldeles för dyr frukt som vi tog med till stranden.

På söndagen for vi till Kungshamn igen och jag ville inte åka därifrån.

Och sen jäktade vi hela vägen hem.

Livet är fult du är fager, vaken på natten och drömmer på dagen


Kameran langades över till Erica. Så här såg jag ut klockan sju en midsommaraftons kväll.


Home sweet home



Source:wildfox
Åh egentligen hatar jag avskyr jag hästar något så otroligt mycket att det är svårt att begripa sig på varför. Eller snarare hatade jag hamburgaringrediensen som jag så finurligt kallade dem. Men lägg märke till min betoning på dåtidsbegreppet - dessa bilder fick mig att ändra mig. Hur kan man ens tänka en ond tanke om de vackra kreaturen? 


There aint no party lika a

MIDSOMMAR PÅ KUSTEN! KYSS PÅ DET ♥


Mitt namn är mycket och jag vill ha mer, bara lägg dig ner


Du underbara kroppshållning. Nu ska jag bara irritera mig klart på oreo-reklamen och sen sussa.

Kineser gör så mycket roligare


Fritidskort inhandlat och jag har lovat mig själv att det ska bli en massa fler buss/tågtrips i sommar! Göteborg-resorna förra sommaren var hur fina som helst. Dessa 100 dagar ska bli så fyllda med kollektivtrafik som möjligt och jag börjar redan imorgon. Direkt efter mitt knegarjobb drar jag och Erica iväg till Ramsvik. Datorn hänger med den också. Pusssss

3 noteringar.


1. Det är inte så ofta man hittar en sån här på trottoaren. Och tyvärr killar och tjejer, jag kommer inge lämna tillbaka den.
2. Idag gjorde jag mina naglar gula, man blir lite gladare av att ha gula naglar ska jag säga er.
3. Som ni ser utanför fönstret så hålls det en massa byggnationer på vårat hus. Det ser lite sådär zigenar-aktigt ut, helt okej mysigt.

You can't break a trend that is already over honey

Ett ganska (jävligt) flummigt meddelande till alla mina marionetter därute en kvart över 2 en måndagmorgon.


Åh jag skrattar och minns det härliga 2008. Det var fina tider det, då de flersta tänkte såhär (bilden). Tyvärr kan jag varken stöda eller hålla med om vad som framstås av bilden för det stämmer verkligen inte. Välkomen till det tvåhundraförsta årtiondet då självnedbrytning vore pinsamt. Mitt tips är att följa trenden. Gör det enkelt för er.

Särskillt meddelande till tjejen som inte vet att jag vet; jag vet. Alla vet. Men ingen orkar upprepa sig mer.


It variates





Kul och tråkigt, stressigt och lugnt, sol och regn. En väldigt varierad dag har jag alltså utsatts för. Träning på morgonen, grill och sedan åkte jag och Elin iväg för att kolla in tjugo tusen mini golfbanor.

Om du aldrig provat hur kan du då vara säker?





Vi äter skiten så vant att vi börjar gilla smaken utav skit

Det finns inget krav att läsa detta, det är mest dokumentationer till senare. Men har ni tråkigt så varsågoda.

Filosofian, det vill säga jag, äter chokladbollar och läser igenom alla mina små smarta twitter uppdateringar. Ni skulle se mitt belåtna leende just nu, det är på vippen till arrogant. Åh så finurlig jag är. Lite självupptagen också, för att vara helt ärlig. Men det gör mig inte mycket, inte er heller.
Idag åker två av mina best friends iväg till Kreta med två vuxna män, fast så mycket till män är de väl inte. Elva ikväll flyger de från Stockholm och jag ska försöka komma ihåg att hålla tummarna så att de inte dör. Har jag tur så dör de inte under själva vistelsen på ön heller.

Jag och en vän zappade runt lite och fann kronprinsessan och Daniels bröllop på ettan. Livesänt tydligen. Pampigt, "vackert", stelt och oroligt långvarigt precis som alla hade väntat sig. Kunde de inte överraska svenska folket? Göra någonting galet eller kanske till och med modernt? Kunde de inte skippat operan och de plastikopererade "leendena"? De gråhåriga tanterna längst fram såg ut att lida av mensvärk och klåda. De såg alltså inte glada ut. Och jag förstår dem, det kan inte vara roligt att sitta där i så lång tid och bevittna halvtaskiga musikuppträdanden och sminkade småpojkar i sjömanskostymer. Herre gud programmet har till och med kommentatorer som berättar om den isländska prinsen som bär ringarna och de ryska kristallerna i kungens kusins örsnibbar.
   Men det finns några positiviteter. På plussidan står söte prinsen som man kunde låta ögonen vila på då och då, där står också vår vackra Victoria  som visade vart skåpet ska stå då hon stod emot tårarna medan hennes nya man såg rätt blöt ut.  

Jag har också kommit på att jag inte gillar det där med bröllop. Måste man lova att vara tillsammans tills döden särar paret? Löften är så lätta att bryta, äktenskap borde innebära något djupare och mindre bindande.

Bananas ♥


Myser med Johanna ♥ Imorn ska jag jobba asset av mig i 3 timmar och sen ska jag springa som en ko under vårruset ut i det fria. KYSS.

Work


Jobb = kul kul kul..

En nypa salt



Där är jag, i tidningen, och där står en massa flummiga citat från mig. Med en nypa salt, det är så mina ord ska tas.

Bara för ikväll.



Ledig dag, stranden med tjejerna. Just nu är inte inte så anti violence längre om ni förstår, men det släpper snart.

Åh du kanske förlåtigt kanske förlåter men du kommer aldrig brinna så igen.




En del av gårdagen. Det ligger en trött klump och occuperar hela min säng och jag sitter uppkrupen i soffan och bara.. är? Förkylningen är nästan borta nu och jag känner mig redo för min första riktiga sommarlovsdag. Idag är min första lediga dag sen skolan slutade, så jag vågade inte sova bort den. Snart ska jag väcka den sovande klumpen och dra med den ut i solen.

Säg inget.



FÖR ÖGONEN SVIDER OCH HJÄRTAT BRÄNNS.



SOURCE
Jag har redan tagit det här på twitter men om ni mot förmodan missade det så tar jag det igen. Förlåt för versalerna men min intensivitet just nu kräver STORA BOKSTÄVER!


Bal.







Minigolf var väl inte riktigt vår grej.








Minigolf med Collage, hehehe. Bilderna jag själv är med på har Matilda tagit.

CREATION.


Min fagra mö, min vackra kreation och vad jag har sysselsatt mig med under dagen. Feber stoppar mig inte idag heller.

Favoriter från alltid.


http://vetinte.ursprung
Stress, stress, stress. Om 12 minuter ska jag infinna mig hos Therese för att hjälpa till med studentbal-relaterade saker. Så jag kastar i mig kaffet, klär på mig och borstar tänderna på samma gång just nu. Hinner inte lägga in några roliga bilder från igår så det får bli ikväll/imorn. Puss på er.

Jag jobbar på tok för mycket.

Om jag har förstått det rätt, vilket jag sällan gör, så ska jag plåta något dansband ikväll på ett fik i stan. Känner mig måttligt oförberedd och helt lost som vanligt men jag försköker övertyga mig själv om att det ska gå bra. Förresten, vilket fint väder vi har fått! Jag funderade ett bra tag på att sälja jordgubbar i bikini imorse (sade hon med understruken ironi).


I throw my hands up in the air sometimes.


Kär i mitt nya halsband.

Dom kallas oss mods.


Img source.
Kenta och Steffe jag skyller allt på er! Det är ert fel att jag mår illa, ert fel att jag har dåligt samvete och är lite rädd och det är ert fel att jag inte längre är lika taggad inför ikväll. Fy skäms!

Mina söta skor, och en and.



1 vecka kvar!

Vi tänkte fira att det var en vecka kvar till sommarlovet, och det suveränt väder och snygga kläder.

Vi samlade ihop ett gäng österogen fyllda kroppar på en altan och satte på musik.

Erica var duktig och tog ett kort på mig.

Emma och Anna var söta som vanligt.

Det var jag och Johanna också, och jag var glad att Johanna var hemma från Göteborg.



Katter är inte min grej, de bara väser åt mig. Katter alltså...

Sånt där ska man inte hålla på med. Elise håller med.

Emmas lösning på polka shot-brist.

Anna gör mig alltid lika glad.

Kroppar i akvarium och sånt.


Katter och sånt.

Någon hittade en spindel också, riktigt fräscht. Sen gick vi av någon anledning till stan. Varför vet jag inte, minns nog inte. Det var huvudsakligen hur kul som helst, samtidigt pinsamt tråkigt. I stora drag blev det ännu en top 5 tjejfest!

Förlåt mig, men jag kommer kliva på dig igen.


AHH mitt första riktiga o-fejkade linsblänk! Jag kunde inte varit stoltare just nu!


Jag tycker folk borde läsa Mariestadstidningen oftare, iallafall ni. Iallafall när mina bilder hamnar där. Så gör det nu kompisar! För idag har jag slitit i 4,5 timmar med ett par värdelöst dåliga bilder, photoshop vill inte vara min vän... Det positiva med dagen är att jag hade min sista seriösa skoluppgift imorse, så nu är jag fri.

Så går det till när vi klappmongon spelar volleyboll.









Som en blixt.


Jag har ett tresiffrigt antal bilder från helgen som bara väntar på att laddas upp. Men vädret och läxor kallar på mig så jag får slänga upp dem senare. Jag trotsar söndsmoodet och är glad ändå, för nu är det bara 4 dagar kvar!

När Erica hade tillställning.


När vi gör det vi är bäst på.


Kul_tjej_93.


Blev väckt 05:30 i ett kvavt varmt rum där ljuset sipprade in genon gardinerna och av ett otroligt irriterande alarm.

09:45 Tog jag en promenad till skolan och passade på att slänga mig ner på gräset och samla på mig lite fästingar.

Gilla läget, jag håller med citybon!



Och sen kom juni.




En bild mest för att visa hur (väldigt) mycket mygg som surrade runt oss.


Blod.


Filosofian has arrived at Jennys place. Hon känner sig också rätt töntig som skriver på engelska och i tredje person så jag slutar med det nu. Snart ska vi iväg och hejja på ett par volleyboll spelare och sen ska jag hålla Jenny vaken hela natten. I see you darlings. Soon, very soon.

Bild ett; det är det här livet verkligen går ut på vänner.


"Ursäkta vad sa du? Jag tänkte på bröst."





Idag försökte vi samla ihop samhällsflickorna och ha zigenarpicknick på stranden.

Himmel blå himmel.


Det är alltså här vi sitter varje dag och förbättrar bondebrännorna. Det är också här vi struntar i att göra vad vi borde och pratar strunt om rodnad, hårfärg, hamburgartrosor tuttar och andra onödigheter.
De mest återkommande saker som simmat runt i min hjärna under dagen: en arg chef som man är trevlig mot men egentligen vill spotta tuggummit i ansiktet på, ett väldigt trevlig första intryck av tidningsredaktionen, Himmel, blå himmel med Håkan Hellström, värmeframkallande haremsbyxor och helgfunderingar.

RSS 2.0