The song makers says it aint so bad, the dream makers gonna make you sad


Kallt som fan!!!!

Allting känns mycket bättre om man slirar



Gårdagskvällen blev aningen mer dräggig än vad jag hade räknat med. Det började med Så mycket bättre med grabbarna, efter
det hamnade vi på fest, och slutligen lyckades vi komma hem oskadda, Emma och jag.

Jag ser domen i dina ögon, jag ser domen i dina ögon



Future husband


source unknown
Nu: HARRY POTTER OCH DÖDSRELIKERNA (del ett) PÅ BIO!!!

Du stack ett hål



Lever lite mer idag


Äter morsans nybakade lussebullar, läser, lyssnar på Christian Anttila och stampar foten. Nu lever jag lite igen.

Har drömt om att ha en riktig dröm


Blir så glad när jag får nya läxhögar. Eller läxor får vi inte längre, det hade inte varit några problem. Nu delas prov och hemtentor
och inlämningar och uppsatser ut som om de var dagliga läxor. JAG HINNER INTE LEVA ORDENTLIGT.

Skärp dig, det snurrar



Red as Roslyn


Kom nyss hem från ragget, jag tror jag hostade ut inälvorna där. Sitter och tittar på Heartbreak hotell och dricker glögg med morsan
som passerade gränsen för julfrenesi redan i slutet av oktober.  Men det är helt okej för jag är på god väg jag ockå.

Min Alfred





Det ser inte helt fel ut va? Tjejen bakom kameran fyller år idag (eller rättare sagt igår). Hon är en av de bästa jag vet. Jag borde säga det
oftare.

I am always thorough


MEN ÅH SÅ VIT



Bortglömt från förra veckan. Redan fredag imorgon, och det ser ut som att jag kommer få spendera min fredag hemma.
Känner att jag har en rätt skön förkylning på G!

Enrhumé




Halvt om halvt



Lade märke till att de hängde upp julbelysning i stan häromdan. Jag taggar jul.

Jag undrar om nån ser


Början på slutet av en lång komplikation.

Hello hello baby you called I can't hear a thing

































OBSERVERA den lila julgranen i bakgrunden (vår inflyttningspresent).

GAGA OH LA LA



Som synes har jag själv inte tagit bilderna. Imorgon kommer fler maskeradbilder.

.



Igår fotade jag Luciakanditader och idag flänger jag fram och tillbaka runt hela stan. Nu drar jag mig iväg på inflyttningsfest i Lichan!

Nowhere boy

Jag hyr nästan aldrig film. Jag är egentligen ingen sån som tittar på film. Men igårkväll när jag tog skydd från snön i videobutiken
i väntan på en buss kunde jag inte låta bli. Snön får mig att göra konstiga saker. Så  jag hyrde en film, sen stannade jag uppe
halva natten och var kär i en timme och trettiofyra minuter. Imorgon drar jag och ett gäng sköningar till Elise i Lidköping. Det
kommer bli grymt.

Konstant



Allt dämpas och döljs av lättnad





Känns stört att säga att jag har 3 fotojobb idag, men det har jag. För övrigt; jag älskar snön och vad den gör med folk. Och gamla busschafförer.

Remember November


Kallt kaffe


.... och sen öppnade jag dörren och upptäckte att det snöade.
Annars förgyller huvudvärk och plugg min eftermiddag.

höstengagemang och psykodynamiska uppenbarelser




Jag tar det passivt. Pluggar, fikar och tittar på Draktränaren.

Jag är bäst nu, men jag var bättre förr



Lilla lady, lite så känner jag mig.

Undrar om nån ser att clowner inte ler, undrar om nån hör att explosioner inte stör

Förmådde inte mig själv att gå ut ur huset idag. Har mest glidit omkring här hemma. Har tittat på Så mycket bättre och grinat åt fina saker.
Här har ni ett gäng bilder på lite slumpmäsigt utvalda söta, fundersamma och sura människor jag smygfotade på stan en dag.




Excusez moi - ursäkta min franska











Sista dagen på lovet tillbringade jag med Erica i Göteborg, där tänker vi bo om några år. Spenderade lite studiebidrag på
kinabuffé och kläder, köpte choklad. Sen tog vi tåget hem och gick direkt till Lotta och mina darlings. Där var det krök och sånt.
Och jag vann för första gången i mitt liv en singstar duell. Sjuk kväll!

Mainstream motherfuckers


Daniel släppte idag det efterlängtade Svart vitt och allt däremellan. Jag är redan kär!

"Och ur askan föddes en ny fenixfågel...."

Jag citerar smidigt J.K. Rowlings i rubriken för att leda in er på rätt spår. För ur askan från mitt gamla avlidna bredband föddes
ett nytt, som en liten fågel - vi kallar den för Fenix - och jag ska vårda denne lika väl och ömsint som jag behandlade det
gamla. Och dör Fenix ska jag ta mig ett långt fartfyllt samtal med Glocalnet, misshandla dem verbalt, piska dem med min rappa
tunga och sedan vänta en vecka på ett nytt!

Idag har jag mest varit på möte, blivit serverat bandpasta, parmaskinka, ruccolasallad och olivolja av en dösnygg kock, druckit
kaffe och skrattat åt Jessica.
Det känns knäppt. Jag har gått och dragit på den här uppdateringen i två dagar nu. Och så visar det sig att det visst inte var
så jobbigt. Fingrarna flyter över tangenterna precis som mjölken jag nyss spillde ut över dem. Jag kanske till och med har
hittat lite skrivinspiration igen.

RSS 2.0