TV rots your brain and makes you infertile


Min dag


Söndagmorgnar. Det spelar ingen roll vilken jävla mugg man häller kaffet i. Inte på söndagmorgnar.
Ändå är det min favoritdag. Den enda dagen i veckan jag har för mig själv.

Morning glory



Kult på restaurangen








(träffade ute en gång ♥)

(Testade denna i sälen. Helvete vad jag tjatade om den där hockeyhjälmen.)

















jag, vänner, tumblr, facebook, msn etc

Ibland är jag den roligaste jag vet.


Power and knowledge



I want some more


GALEN dag.

Sälen IIII


Solnedgång i hundfjället.





Glada tjejer.


Sista dagen stannade jag, Ella och Lotta hemma.



Efter finlunch (penispasta) tröttnade vi och kollade in värmestugorna.






Busiga tjejer.



Hej Ed.


-"Snygg mössa!" -"Ful jacka!"

Himla bra att ha!

Lördagmorgon



Trollisen är i stan!

Sälen III



Afterski häng i stugan.

Alla sprang runt och sjöng Veronica Maggio och fnissade.


Seriösa Rasmus! (Adam)


Lagade god lasagne och snackade om dagens skidhändelser. Jag fick sitta och lyssna intensivt.





Tisdagen slutade alldeles för suddigt.

Morgonen därefter mådde jag hur bra som helst. Sälen magi!



Du håll ut



Sälen II


Måndag morgon. Vaknade upp till detta.






Lite såhär såg stugan ut.

Sälen



I söndags åkte vi till Sälen. Adrian körde oss dit i Pontus nya bil.

Någonstans i dalarna stannade vi och handlade. Lotta var glad.



Adrian, Pontus och Emma var också glada.



Väl framme i stugan lagade vi mat och bevittnade ännu fler glada miner.



tgif


Har idag äntligen lyckats få killen att inse att han behöver ett par Dr. Martens. Nu sitter Johan utanför (i
sin nyköpta bil) och tutar. Bäst att springa, här skall undersökas.

Saker jag gjorde när de andra riskerade sina liv i backen


  • Läste Harry Potter och dödsrelikerna. För andra och ett halvt:e gången.
  • Lagade tonfisksallad. Åt tonfisksallad.
  • Kladdade ner Lady Gaga i mitt gamla ritblock. Sen spillde Rasmus nånting över den och gav henne en redig mustasch!

Igår var det alla hjärtans dag...


...live with it bitches!


I taxin, i trappen, i hissen, i hallen jag faller




Det här ska spelas i mina öron när snön smälter i vår. Då kommer jag må som bäst.

Skidor och dylikt


Imorse när jag vaknade sa Lotta till mig att det snöade ute. Jag blev lite ledsen, trodde jag skulle slippa
snön ett tag framöver nu. Sen bokade vi en spontanresa till Sälen. Jävligt mycket snö där uppe kom jag
på. Men what the fuck. Jag kommer ha kul ändå.

We sure are cute for two ugly people




We have GOT to stop killing our probationworkers















loldemort lamebook and so on.

New in



Utöver det utökade jag också träningsavdelningen i min garderob.
Annars då? Jo, jag har fått ett par kilo rejäla läxor över helgen som jag sparat tills idag. Ser fram emot det!

Mera än Ikeasoffans tystnad


Jag vet redan nu att jag kommer få höra om det här inlägget ett tag fram över. Så jag hoppar över allt det där fina jag hade kunnat
berätta om honom, allt det där sentimentala. Han får vara den där mystiske mannen ett tag till.

EU


Idag har jag mest hängt i regionens hus.


Frida och Lotta var delegater i ett rollspel.

Vi skickade och tog emot små söta lappar mest hela dagen.

Lotten var Luxemburg.

Någon hade med sig hatt och mustasch (muppigt).

Sen hängde jag med Erica och tog en fika.
Övriga bilder från folk som lade vantarna på kameran.


RSS 2.0