Det handlar om mig

Det handlar alltid om mig. Söndag. Vi klarade oss igenom ytterligare en vecka. Det är alltså bara 19 dagar kvar tills vi slutar skolan, och 30 dagar kvar till Peace & love. Jag har börjat jobba nu också. Kränger horgubbar utanför ica som vanligt. Men det är okej, för som sagt. Snart är det sommarlov.

Så ung och så lojal

Bra dag. Ganska meningslös och impulsiv. 2 veckor eller nåt kvar till skolavslutningen och ingen orkar prestera.

Instagram i Maj


Is it friday?


Att svänga sig med stora ord

Handgjorda krumelurer från Sydafrika. Ska placera dem någonstans i mitt rum, får mig att tänka lite på mina rötter. Dock har jag inga rötter i Sydafrika, och det är säkert små knotiga barnhänder som gjort dessa föremål också. 
Snygga är de i alla fall!

Ska börja använda ordet Lycka oftare

Har knappast tänkt på det här lilla krypinnet på ett bra tag. Jag har nästan inte hunnit. Eller nu ljuger jag. Dock har jag inte haft någon lust att fota den senaste tiden därav denna bloggkoma (trots att jag hatar att kalla det här för blogg oändligt mycket).
Men ta det lugnt kompisar, det kommer snart.

Förändrande stunder

Har kollat igenom gamla photoboothbilder. Jag vet inte varför men jag ser äckligt glad ut på nästan alla bilder jag hittade. Har undrat varför ett bra tag och sen kom jag på det. Varenda en av bilderna är tagna på dagar jag minns mer än väl. Dagar stora saker har hänt. Jag tycks trivas framför den här skabbiga webbkameran de där dagarna som inte ens går att beskriva med eufori.

Jag är namnet som du har på armen

Idag var det så varmt att min glass befann sig i flytande form på mitt bröst innan jag hann ta första tuggan. Så jag gick in och pluggade i min fritzelkällare. Som råkade se rätt bra ut idag. Nu har jag lite ångest för att jag har två fina gitarrer på mitt rum men är för lat för att spela på dem.

Dip

Idag, fredag har jag varit i skolan en stund,
lunchat med de här töserna,
och dipdyat mitt hår.

Barfota fötter genom hela stan

Ibland har man klädkris (som nu). Ibland har man livskris. Ibland har man kärlekskris. Ibland har man existentiell kris. Ibland har man oljekriskris och ibland har man personlighetskris.
Jag är alltid allt eller ingenting. Har alltid allt eller ingenting. Just nu har jag allt.

Film

sooc.

Tredje person

Mitt ben är bättre, idag har jag till och med fått röra på mig. Bra väder har det varit också, och alla är vårfina. Fia är glad helt enkelt.

Spelar pappas skiva ifrån 69

6 egentligen alldeles för osammanhängande bilder. Har bara lekt med färger och djup idag. Vem bryr sig. Det var valborgsmässoafton men egentligen en helt vanlig lördag. Har hängt med Lotten mest hela dagen, och senare åkte vi till Emma och hade kult.

RSS 2.0