Någon gång i juli



Ganska tråkigt här för tillfället, jag som lovade mig själv att vara kreativ och allt det där. Jag får väl fortsätta inbilla mig att bloggen blir lite mer spännande när min nya kamera har kommit. Vilket den inte verkar göra på ett tag.
Men jag kan ju uttrycka mig verbalt så länge. Igår ryckte jag rumpan från stolen och pallrade mig iväg till min vän Sandras första innebandymatch för säsongen. Yes, ni hör ju hur det låter, jag tror, jag vet inte, men jag tror att hon är rätt så jävla duktig. Det är vad jag hört av andra i alla fall. Själv borde jag inte ha någon åsikt när det gäller sport och sånt där, men jag tycker att hon är bäst!

För övrigt ska jag berätta att det här sommarlovet har nog varit det mins överskattade i hela mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0