16 år.




Jag börjar tidigt med åldersnojan, ville egentligen inte fylla 16 men det fanns inte så mycket jag kunde göra. Det sextonde året ringades in på ett lite konstigt sätt, och här har ni några av de komiska/patetiska/bedrövliga sakerna som hände i början av min födelsedag;

-Den första gratulationen jag fick var av en random snubbe, har ingen aning om hur han visste att jag fyllde är.
-De första presenterna jag fick var ett par drinkar (som jag försiktigt ställde ifrån mig).
-Jag fick ett par grattiskramar några grattispussar och en grattisprutt.
-Jag fick höra att "Jag må hon leva" tydligen hade 6 verser.
-Jag fick skjuts hem i snöhalkan i en epatraktor för två personer - observera att vi var fyra pers.
-Jag fick stå ute i 20 minus grader i två timmar medans pojkarna försökte fixa den trasiga biljäveln.
-Jag fick några panikattacker då jag märkte att jag inte kunde röra på mina fingrar och tår.
-Jag fick två "jag är besviken på dig"-tal när jag kom hem.
-Jag kom på att jag inte längre tar illa upp när jag får höra de där talen.
osv

På morgonen fick jag också;
-Ett högre uppsatt konto på Flickr.com
-Lite hår grejer och hygien artiklar
-Godis
-Pengar
-EN NY SÄNG!
osv


Kommentarer
Postat av: Jeanette

GRATTIS! :) :)

Kram

2009-12-20 @ 22:50:31
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0