You know I haven't slept in days, you're the only thing I see.




Fynd från Göteborg. Jag blev rätt chockad av att det inte fanns någon snö där, och lika chockad blev jag idag när jag klev av tåget i hemstaden och upptäckte cirka 4 dm snö. Malin mötte oss vid tåget och därefter åkte vi hem och hade myskväll. Vi såg faktiskt Flickan som lekte med elden. Sen spenderade jag ungeför hela natten med att klia på mina lår, lyssna på rasslet i mina lungor, undra varför det kliade innanför huden på mig och oroa mig för att jag skulle dö om jag väl somnade. Kattallergi förstår ni. Så idag när vi vaknat käkade vi alla frukost och skyndade oss iväg därifrån till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0