Jag som är så ball, hur lyckas man svimma av en liten vaccination?



Jadå, även tuffingar som jag måste vaccineras mot grissjukan som är i farten, så imorse gick jag och Lotten till skolsköterskorna. De var så gulliga på ett sånt där mormors-sätt, och jag kände mig hur trygg och avslappnad som helst. Jag märkte inte ens att hon stack, och helt plötsligt var det över. 

Och sen på nåt jävla vänster lyckades jag svimma! Och allting gjorde ont, men det var ändå så komiskt. Jag tror jag skrattade en hel del. Dock är det lite pinsamt att jag deckade efter en liten spruta. Men det känns lite bättre om jag försöker inbilla mig själv att det var min kropps reaktion på sprutan.

Kommentarer
Postat av: sara

sv: jag säger tack detsamma!

2009-11-27 @ 15:08:10
URL: http://supersurasunksaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0