den där lilla killen som ser så snäll ut du vet







Jag håller faktiskt med alla andra bloggare i Sverige om att den där Jimmie Åkesson från Sverigedemokraterna borde skickas på behandlingshem för hjärncells befriade människor. Att skylla Sveriges ökade våldtäkter på att "muslimerna expanderat" var rätt så idiotiskt sagt.
Jag måste faktiskt säga att jag såg den första riktiga dvärgen i hela mitt liv igår eftermiddag. Jag blev faktiskt aningen nöjd med mig själv för att mitt huvud var fritt från alla läskiga fördommar och sånt. Det första som ploppade upp i hjärnan var faktiskt tanken att den där killen såg snäll ut.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Världens finaste bild på dig alltsååå!

2009-10-24 @ 22:11:48
Postat av: sofia

Aw, tack snuttan!

2009-10-25 @ 13:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0