Aspepp


Vaknade alldeles för tidigt av en granne som hammrade och väsnades. Spenderade några nyvakna minuter åt att fantisera om ljuv
hämnd och när fantasin tog slut somnade jag om igen. En andra uppvakning. "Fräscht" tänkte jag när jag kände gårdagens kladd
i ansiktet, och "Det här kommer att bli en sån där äcklig dag". Drog på mig gårdagens trasor innan frukosten hos Lotta. Sedan stönade
vi oss upp för backen, slängde oss i min soffa och tittade på alldeles för många HIMYM-avsnitt. Lotta sov lite. Jag antar att jag är lite
tråkig. Eller bara jävligt bekväm att umgås med, välj själv.
Som väntat blev det en sån där dag. Regnsmatter mot fönsterrutorna, flimmrande skärmar, brorsans stora kläder, tandborsten i mungipan och håret
åt alla håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0