Jag gillar verkligen inte mina klasskompisar........


Först gick vi på en två-minuters långpromenad och köpte hämtpizza.

Jag tror att pizzabagarna pustade ut när vi gick därifrån.

Sen gick vi den långa vägen hem igen och Anna var snygg som vanligt.


Sen tittade vi på fångarna på fortet och annat som går på tv om måndagkvällarna.

Sen tog vi tusentals gruppbilder och Jessica lekte deprimerad.



Imorse dröjde jag mig kvar och beundrade Annas hus planlösning och spionerade lite.

Sen åt vi frukost och snackade alldeles för intimt.



Sen sprang vi runt och gjorde oss iordning inför första skoldagen.



Och efter det ljusa roliga dygnet gick vi tillsammans till skolan i regnet. Så fort vi kom in i skolan blev vi trötta och hängiga och
schemat gjorde mig inte direkt glad. Med skolan kom hösten och med hösten kom tröttheten.

Kommentarer
Postat av: anna

det var underbart kul! :D i love it!! vi måste göra detta igen!!! :D <3

2010-08-25 @ 13:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0