Little darling it seems like years since you've been here.



Fortfarande den bästa sov-musiken. Jag lovar. Kvällen spenderade jag i en liten lokal med 4 andra ungdomar och deras föräldrar. Handledarkurs för körkorts övning. Och precis som jag trott var det hur tråkigt som hellst. Som kursledaren så vackert uttryckte sig fick man träsmak i räva och studs i rumpan. Svor gjorde han också, och en massa andra oproffessionella saker. Men det var väl bara charmigt kanske. Jag strulade till det på syn-undersöknigen också, men det är inte så intressant.
Nu lockar kudden och datorn börjar bli lite väl varm på min mage.

Kommentarer
Postat av: andrea

Ucsh!

Handledarkurs var förmodligen det tråkigaste jag gjort i mitt liv!

2010-02-26 @ 18:46:49
URL: http://andrea1992.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0