När man talat om trollena står dom i bokhyllan!

Skolan var helt okej, franska lektionen tog priset, tacka vet jag LaktosLisa (hehe egentligen heter hon inte Lisa, men jag är snäll och röjer ingen identitet)! Två lektioner och sen vart det helg, jag drog till stan med Lotten. Sen blev det en alldeles för kort fika som ändå varade längre än tänkt, nästkommande timme sprang jag som en galning för att hinna till bussen som skulle ta mig ut till kossorna.

Väl ute på landet käkade vi mycket gott,

vi kollade Brokeback Mountain och fattade inte riktigt grejen,

vi ringde polacken och tog reda på hur många gånger i veckan han tillfredställde sig själv,

jag försökte förjäves få plats bakom lampan,

och slutligen avslutas dagen med mannen myten legenden.
Helmysig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0