En helt vanlig dag i filosofens liv.


Först traskar/springer jag till bussen i kylan. Oftast med lite musik som gör mig morgonglad.

Efter två minuter trampar Lotten (med sina super fashion vantar) in och håller mig sällskap. Notera het gubbe.

Nio anländer vi vid skolan och möts där av två bondtöser, här roar de sig med att träna på det skojiga tyska provet!
 

Efter ett par lektioner är det lunchrast, det vill säga plugg i cafeterian.

Påtårs bruden och jag brukar inte få så väldans mycket läxor gjorda. Tur är väl det.

Sen är skolan slut, helgen är kommen och oftast drar man till stan då. Självklart med kollektivtraffik.

Sara bruden lämnade mig och jag fann Anna och Becca vandrandes i staden. Så jag följde med dem ett par timmar.

Sen for jag hem och käkade, och efter det tog jag mitt pick och pack och drog till Jenny.

Vi gick en promenad och köpte alldeles för dyrt godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0