Sex anledningar

Saker som håller mig uppe denna fredagnatt:

♦ Jag har räknat ut att jag har 6 pass kvar på mitt sommarjobb, sen är den stress- och gnällperioden över.
♦ Jag har ätit vattenmelon och druckit ramlösa.
♦ Jag har funderat på att visa er mina 3 nya halsband jag köpte idag men jag är för kissnödig för att komma upp på benen.
♦ Jag har euforiskt tänkt, fantiserat och till och med pratat med mig själv om hur bra Eclipse var.
♦ Sen har jag deppat lite över att jag själv varken har en vampyr eller varg som bråkar om mig.
♦ Jag har lyssnat på Oskar Linnros och Daniel Adams-Ray och låtit endorfinerna pumpas ut i mitt blod.
Men tredje Juli börjar ljusna och jag kanske borde låta hjärnan vila och arkivera ett par timmar.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0