Det du inte vet om dig själv vet tydligen alla andra.


Vårjacka. Jag får försöka pimpa till den lite.

Hehe fönsterbilder är faktiskt helt okej. Tacos är okej också. 
Det var kvälls mörkret som tog över mig igårkväll. En delvis vis och delvis störd person brukar säga att när han är arg så slår han på tangenterna när han skriver, och man kan väl säga att det var det jag gjorde igår. Nu flyter det på som det ska. Dagens samtalsämne har faktiskt i största del bestått av politik. Man känner sig nästan vuxen och jag bara njuter. På bussen kom jag på mig själv med att fundera över hur det kommer sig att jag är så förbaskat smart och nere på jorden. Men egentligen vet jag att alla tänker sådär ibland.

Kommentarer
Postat av: Benji

Politk är förbaskat roligt, men att du ska vara speciellt smart är nog bara något ditt ego kommit fram till!

2010-03-24 @ 17:55:47
URL: http://b-rudstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0