En effet ensamble c'est en plus quelqu'un au début.

•  Jag tror delvis på carma, delvis på gud, delvis på meddelanden och tecken från ovan eller från någon form av maktsource, delvis på en massa andra religionstrassel och delvis på drömmar. Vad man kommit fram till än så länge är att människor drömmer minst fem drömmar per natssömn. Vet inte om det är sant eftersom forskning om sånt här aldrig upphör, men i alla fall. Normalt kan man komma ihåg en av dem, ibland två. Ibland blandar hjärnan ihop dem i efterhand. Numera minns jag sällan mina drömmar, det var mer när jag var yngre. Kanske hade jag bättre fantasi då. De få morgnar jag vaknar och kan komma ihåg vad jag drömt om brukar vara fasligt roliga. De senaste veckorna har varit ovanligt drömfyllda, många gånger har jag inte fattat att jag drömt allt fören ett par timmar efteråt. Imorse till exempel trodde jag fullt seriöst att jag hade köpt ecstasy av en klasskompis vilket är ganska skoj faktiskt med tanke på att denna tjej inte  direkt är av drugdealer-material och jag är inte heller av user-material.

• Jag valde nog den bästa dagen att vara så glad på. När alla andra är citroniga, ledsna, arga, irriterade och allmänt trötta är jag lite av en janne långben i vardagen med mitt härliga (läs askonstiga) skratt. Och ännu en dvärg gick förbi mig på buss stationen idag! Livet är allt bra härligt.

• Jag vill att mina kompisar på nåt magiskt sätt ska samsas så att jag slipper se dem ledsna och arga.

• Jag vill ha en ny kameralins att leka med.
 

• Jag vill ha påsklov.



Kommentarer
Postat av: Johanna E

Sötis! <3

2010-03-23 @ 16:18:39
URL: http://chockolade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0