Som på impuls.

Lördagen hade jag tänkt spendera hemma i mitt lilla hus, mestadels på mitt rum. Jag hade tänkt bära pyjamas och beställa hämtmat och endast röra mig när det blev nödvändigt, som resan till och från dörren och till och från toaletten om ens det. Men så blev det inte.

Vaknade med 6 glas vatten på nattduksbordet. Låg kvar där en stund och drack upp allt vatten. Sen drog jag till vårmarknaden med mina kompisar. Köpte ingenting, vi gick mest grimaserade åt en idiot som gick förbi oss då och då.

Sen for jag hem för att mötas av den här synen. Grillning passade bra första maj tyckte jag.

Efter maten tog jag mig en promenad med Erica, hon är go hon. Och galen, men som jag säger till alla - det är därför jag gillar henne så mycket.

Efter många om och men och en impulsinbjudan till lite sällskapsspel och sånt tog vi vårt pick och pack och åkte till Elise. Lotta stod och välkomnade oss såhär i dörren.

Kör bara.

Lotten och Elise i vad som ser ut att vara rätt glatt tillstånd.

Vi satt mest hela kvällen och spelade sms roulette, ni vet säkert redan reglerna. Jag kan säga att det var himlans roligt.

Anna, Julia och Patrik lämnade oss tjejer, men det kom snart fler människor. Jag älskar Elise, och jag älskar Elises random tillställningar. Alltid lika impulsiva.

Ska det va så ska det va gulligt! Och fram mot morgonen drog vi oss hem till Erica. Fin kväll må jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0