Livet genom instagram den senaste tiden

En dag för en tid sen gick jag hem från skolan och var lite ledsen. Sen fick jag syn på ett elskåp och blev på
bättre humör.
En dag fick jag min peace & love biljett och köpte nya solglasögon.
En kväll hade Erica tagit körkort och vi åkte runt i hennes fiesta till småtimmarna.
En fredagförmiddag kaffade jag i flera timmar med Frida.
En morgon åt jag macka med äggröra och kaffe till frukost.
En dag var det sådär sommarvarmt trots att det precis blivit vår och jag var alldeles för påklädd för jag ville inte
tro att det var sant.
En dag satt vi och solade på lunchrasten och förvånades över vår originalitet.
Några dagar åt jag sånt här och var deppig.
En dag kom jag på att jag varken sett på teve eller dammat av min teve på en lång lång tid.
En kväll mådde vi gott på en fin altan.
En förmiddag utsatte jag migsjälv för cancerrisk och brydde mig inte ett dugg.
En eftermiddag var jag ledsen, arg och så jävla förbannad och tog en lång promenad och syndade en löprunda.
Och en kväll såg vi solnedgången i hamnen och frös litegrann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0