2011 med de bästa jag vet


Spenderade de sista timmarna av 2010 med de käraste jag har hemma hos mig.


Vi åt trerätters, som jag Erica, Lotta och Frida så duktigt snott ihop.

Lottas klänning såg ut som en midnattshimmel och lämnade glitterspår efter sig.

Erica var glad och snygg som vanligt, hon skötte musiken.

Jessica var äntligen villig att vara med på kort.



Anna tyckte det var gott och Emma bara är söt. Notera att Frida äter chips där borta också.



Becca var snyggt sminkad och Jessica delade ut nyårskyssar.




Mina brudar kan dansa dom.  Ni skulle bara se.




Sen tog Anna över kameran, och jag måste säga att vi ser ståtliga ut!


Anna och jag, living la vida loca!


Sen gick vi ut. Vi frös inte, och Lotta lånade mammas "sälenskor".

VASKBRUDEN!


Från oss alla, till er alla, ett gott nytt år.

Tio lax tjugo lax trettio lax vaska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0