Amanda och Rebecka 18 år


Tjejförfest, märks det? Det var fredag och dagen till ära fick vi låna någons raggs lägenhet.

Snus är redo för artonårsfirande.

Det glittrade om Emma.


Anna var taggad.

Rebecca var glad och höll tal och berättade om hängivenhet och vänskap. Jag älskar när vi gör sånt där.

Vi körde en shot i minuten.

Lotta var ball och hade snygga ringar.



Vi letade fram vår kreativa sida.


Mot slutet av shotleken mådde alla kanon.


Becca och jag gullade i köket.



Julia och Frida var snygga som vanligt.



Väl framme hos födelsedagsbarnen hittade vi Erica och Emilia. Snygga som vanligt.





Hittade bella ute i dimman.




Och som vanligt levererade Erica sjukt med fest stämning.

Kommentarer
Postat av: emms

snygga bilder som vanligt fia. gillar bakgrunden i den sista bilden hehehihi. är det okej om jag snor några bilder? fast skriver såklart att det är du som är fotografen! pussen.

2011-01-23 @ 12:38:10
Postat av: Johanna E

Och Lotta myser i bakrunden! ;)

2011-01-23 @ 13:30:22
URL: http://chockolade.blogg.se/
Postat av: niita

åh herregud.. jag minns allvarligt talat inte att du blixtrade på mig!

2011-01-23 @ 13:32:36
Postat av: Therese

allstå , gud vad jag diggar din blogg !

vilket härligt gäng ni är .

2011-01-23 @ 13:35:53
URL: http://tfransson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0