Utkastning 2011

Igår kastade vi tvåor ut treorna från gymnasiet och ut i "friheten" (läs: ångesten). Erica och jag var igång redan klockan 8.
Förfriskade Jessica och Emma i team reflex
Jag skulle kunna säga att det här var en städad champagnefrukost men då skulle jag ljuga.
Jag taggade med visselpipa, vilket ledde till tillfällig tinnitus. Men det var så jävla värt.
Lotta var classy med min 18-års present,
jimmy var glad,
Elise också
och Martin var nog också ganska glad.
Större delen av oss och en av de bästa förfesterna på länge.
Hampus var roligast som vanligt.
Sen åkte vi in till stan på björklövsklädda cyklar för att bli fotograferade.
Fotografen dök aldrig upp.
Men vi hittade Team rainbow!
Sen tryckte vi i oss lite lunch i hamnen (önskar att Sexy bitch spelades på bloggen när man såg de här bilderna).
Sköna oklara människor. Känner ingen av dem....
Jag var jättesur för att fotografen inte kom.
Jag sjöng nog inte rätt i en enda sång till studenterna. Inte ens när jag hade häftet med mig.
"I want YOU to join the U S Army."
Sunny beach dansen.
Och sen mina vänner, vågade jag inte använda varken mobilen eller kameran mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0